woensdag 18 september 2013

Nazomertijd!

Het schattige stofje met lieveheersbeestjes lag een tijdje op het hoekje van mijn naaitafel. Ik wou er absoluut nog een rokje mee maken ook al was de grote vakantie al bijna gedaan. (In mijn hoofd is dat gelinkt met koude, vroeg-donker-dagen) En toen... toen kwam die zalige nazomer! Julie heeft dat rokje welgeteld 1 week kunnen dragen en toen kondigde de herfst zich aan :-( Een beetje mijn eigen schuld om zo laat op het jaar nog een zomers rokje te maken, maar de zomer begon zo laat en stilletjes hoopte ik dat die dan ook wat langer zou duren, maar helaas. Gelukkig huppelt er hier nog een dochter rond die ooit wel groot genoeg zal zijn om het rokje te dragen.
 

Stof: een webshop, maar weet helaas niet meer welke dat was
Boordstof: Veritas
Patroon: rimpeltechniek uit de naailes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten