dinsdag 13 oktober 2015

Bericht van algemeen nut

Even een belangrijke mededeling:

Gisteren ontdekte ik dat de inspiratie/voorbeelden-map was verdwenen van mijn blog. Onmiddellijk begon ik te panikeren :-/ Had ik het zelf gewist of had er iemand buiten mijn wil om aan mijn gegevens kunnen prutsen... een bizar gevoel. Ik ben beginnen zoeken, had ik de map per ongeluk een andere naam gegeven, van pagina verwisseld, terug op concept gezet,...? Maar wat ik ook deed, ik vond die map niet terug.

Ik postte een hulpkreet in verschillende facebook- en bloggers-groepjes. Mensen wilden wel helpen, maar het bleef een raadsel waar die map naartoe was.

Via het help-forum van Google kreeg ik hulp, ook zij konden het mysterie niet oplossen, maar konden wel de broncode herstellen en terug aan mij bezorgen. SUPER BLIJ dat ik was! Veel gegevens en foto's kon ik hierdoor recupereren, maar helaas niet alles.

Er zijn dus wel wat foto's verloren gegaan.
Staat jouw foto niet meer in de map? Dan stond ze helaas niet in de broncode en kan ik ze niet meer terug plaatsen. Je mag de foto's nog een keer doormailen en dan plaats ik ze opnieuw in de map.

Ik wil jullie hiermee duidelijk maken dat ik het echt nog steeds waardeer dat jullie een foto van een creatie met een handleiding van Handmade Mieke sturen, ik bekijk het als een compliment!

Dank jullie wel voor het begrip,
Mieke
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten