dinsdag 3 december 2013

Workshop ritstasjes

De eerste workshop zit erop. Ik moet toegeven dat ik best wel zenuwachtig was! Omdat ik autodidact ben weet ik niet of ik alles volgens 'de regels van de kunst' doe. Maar juist omdat ik alles zelf uitzocht en met trial and error toch altijd bekwam wat ik wou, denk ik dat het een pluspunt is, want ik ken zelf geen moeilijke benamingen en maak alles zo eenvoudig mogelijk. De deelnemers, allemaal vrienden, familie en kennissen, waren een gevarieerd publiek. Sommige konden al een beetje naaien, anderen hadden nog nooit een naaimachine van dichtbij gezien. Het was een zeer gezellige avond en iedereen maakte een ritstasje. Ik kreeg complimenten over mijn duidelijke handleiding en manier van uitleg geven. Daar doe ik het voor!
Hier volgen enkele sfeerbeelden.



Op naar de volgende workshop: Hemdjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten