dinsdag 3 september 2013

Een echte Bernina

De naaimachine van mijn mama kon mij niet meer volgen, de naald kon niet links of rechts geplaatst worden en bij dikke stoffen bleef hij vaak haperen. Mijn man en ik besloten dat 'de hobby' wel menens genoeg was om een nieuwe, deftige machine te kopen. Ondertussen zijn mijn Bernina en ik al goede vrienden en kunnen we goed met elkaar opschieten. Om de oude naaimachine en mijn mama te bedanken voor de bewezen diensten maakte ik een grote zak om de machine weer veilig naar het thuisfront te vervoeren. Ik maakte een zijzakje voor het snoer en een bijpassend boekenhoesje voor de handleiding. Mama was blij en dus ik ook!
 
 
Naaimachine gekocht bij Van Rooy in Mechelen, super tevreden over de service!

7 opmerkingen:

  1. Dure machine, maar als ik zie hoeveel plezier mijn vrouw er al aan gehad heeft... elke euro waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat geen echte liefde is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook wel zo een tas kunnen gebruiken. Kan ik die bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou ook wel zo een tas kunnen gebruiken. Kan ik die bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem, zou je een mailtje kunnen sturen naar handmade.mieke[at]gmail[dot]com Bedankt!

      Verwijderen