vrijdag 13 september 2013

Feest, feest, feest!

Julie zit in een klas met 26 leerlingen, dat zijn per schooljaar véél verjaardagsfeestjes! Ik heb niet van alle geschenken foto's gemaakt en om ruzie te vermijden maakte ik dit jaar voor alle meisjes een toilettasje met hun naam er op. Ik stopte er een lippenbalsem, een haarborsteltje en een spiegeltje in en dat was keer op keer een groot succes. Want 5-jarige meisjes doen graag wat grote meisjes doen.
 
 
 
 
En Julie stak er dan een zelfgeschreven kaartje bij <3

3 opmerkingen:

  1. Superidee zeg! En iedereen hetzelfde, ook plezant, kan je al wat op voorhand werken. (en zijn dat nu allemaal Hema-lakentjes geweest??)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bovenste 3 zijn inderdaad gemaakt van het Hema lakentje. (Dat is redelijk groot dus daar kunnen veel tasjes uit ;-)) De onderste 2 zijn van de stofjescollectie van Veritas.

      Nog een vraagje voor jou Eva: Welke instelling gebruik jij zodat, als je op jouw naam klikt, op de blogger-pagina uitkomt? Ik gebruik mijn google-account maar dan komen mensen op mijn google+pagina. Ik heb liever dat ze bij mijn blogger-pagina uitkomen :-)

      Verwijderen
    2. Ik reageer vanuit mijn Blogger-profiel en daardoor kom je ook daarop terecht vermoed ik. Aangezien jij een Google+profiel gebruikt, verschijnt dat ook bij het aanklikken. Denk ik toch, ik ben zelf niet zo'n computerwizzard....

      Verwijderen