zaterdag 7 september 2013

Kleine grote madammen

Ik ken een klein schattig meisje dat graag een "grote madam" is. Handtassen, gelakte nageltjes en mooie staartjes en speltjes in het haar vind ze zich geweldig! Ze was jarig en ik dacht, na al die tweedehands handtassen, krijgt ze van mij een gloednieuwe, op maat gemaakte handtas. Gelukkige 2de verjaardag Fenne!
Dochter Amelie speelt even voor model, maar veel verschil is er niet, ze is ook 2 jaar en ze houdt van handtassen, gelakte nageltjes en mooie speltjes en staartjes ;-)









Patroon: zelf getekend
Stof: lakentje van Hema

5 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke,
    Je hebt dit patroon zelf gemaakt !? WAW. Je kunt er toch echt wat van. Nog geen ambitie om workshops aan te bieden :-) ?
    Groetjes, Sabrine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sabrine,
    ik ben stap voor stap alles aan het opbouwen ;-)
    Als mijn "social media" op punt staat, ga ik aan de beloofde workshops beginnen! beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, dat stofje is gewoon een lakentje van de Hema?? Zo mooi, ideaal voor zo'n lieflijke tasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal ze blij geweest zijn met het mooie tasje

    BeantwoordenVerwijderen