donderdag 9 januari 2014

Eerder gemaakt, maar nog niet geblogd

Deze foto's vond ik nog op de IPad, ik naaide veel meer spullen hoor, maar heb niet van alles een foto genomen. (De foto's zijn van miserabele kwaliteit, maar daar kijken jullie wel even doorheen, niet?)
Deze strandtas maakte ik samen met een nicht, ze wou graag leren naaien.
Een geboorte geschenk.
Een handtas voor een vriendin van mijn mama.
Een notaboekje.
Een handtas voor Julie, ik stak er snoep, juweeltjes en een haarlint in.
Julie: "waw mama een haarlint en snoep!"
Ik: "En de handtas Julie???"
Julie: "Geef die maar aan een ander kindje, ik vind die niet mooi."
Sleutelhangers van restjes stof.
Een tas in heerlijke lentekleurtjes.
Een hemdje dat ik maakte als proefmodel voor mijn workshop. Past perfect bij mijn metekindje ❤️
Zakjes met naam voor mijn opvangkindjes.
Schriftjes
Een kroon die ik last minute maakte voor de jongste dochter.
Kleine meisjes handtasjes.
En nog een kleedje en een rokje voor de dochters (het idee van de stof zag ik bij een vriendin!) Het kleedje maakte ik in maat 116, maar bleek te klein voor Julie, dus kortte ik het in en gelukkig past het net voor Amelie (3 jaar). Met de rest van de stof maakte ik voor Julie dan maar een rokje.

Ik waarschuwde u al eerder voor de super slechte kwaliteit van de foto's, ondertussen heb ik een echt fototoestel waar ik volop mee aan het experimenteren ben, dus hopelijk in de toekomst alleen maar mooie foto's...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten