woensdag 21 mei 2014

Bijna...

Het rode kleed is klaar, ....bijna klaar, want er moeten nog knopen op. Maar dat is het probleem. Ik zocht al door honderden knopen, maar vond nog steeds niet wat ik zoek. Of ik vond de perfecte knoop 1 exemplaar, maar ik moet 2 dezelfde hebben. En liefst nog een 3de iets groter exemplaar.

Dus ik doe een oproep: 
Heeft iemand van jullie op zolder vintage (nep)zilveren knopen die hij/zij kan missen? Ik zoek dus 2 dezelfde knopen ongeveer 1,5 á 2 cm groot, om op de mouwen te naaien. En 1 grotere knoop van 3 á 4 cm (liefst dezelfde als de kleinere) voor op de kraag. 
Dit is de originele foto uit het patroonboekje:
Zo ziet u de stijl van het kleed. 
Dit zijn de knopen die ik verzamelde, prachtige knopen, maar geen enkel setje van 2 dezelfde knopen van dezelfde grootte. 
Als je mij kan helpen met knopen mag je mailen naar handmade.mieke[at]gmail.com en wie weet schitteren jouw knoopjes binnenkort op mijn jurk hier op de blog!
Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten